Sunday 20 May 2012

Present..Present!!

latest entri aku janji nak ceritakn lagi pasal birthday aku kn..
so now let me tell you guys...
on my birthday aku dpt la jumpe my bestfriend aisyah
kat rumah dia laa
and you know what dpt present dri dia..huhu
dpt la bag..and i LOVE it!!!!
thanks aishah!!!

bkn takat tu je,esok hari nye aku dgr yg calaqisya dtg uitm puncak alam
aku ajak la my girlss,but none of them yg ade mase
end up aishah jugak yg nak join..syg aishah
the best part time smpai uitm tu,merayau2 cari parking kat psb dgn parking lot..
mmg berpeloh peloh woittt

segala penat peloh aku tadi mmg berbaloi woii sebab dpt jumpe the farahs dri calaqisya
excited excited excited!!!
bkn calaqisya je ade byk lagi online shopping owner yg ade..
adelah dlm 10 org weyhh
thats my precious moment dpt jmpe the farahs
the greatest birthday moment ever
disebabkan aku nak la gak kenangan kn so aku beli la shawl 2 tone..
and u know what wane shawl tu sesuai kot dgn my latest baju kurung..huhu

(collections from calaqisya)



(the farahs and aisyah)

bkn takat tu je,
my dad pon bagi adiah
abah bagi kek,but kek yg da dicelebrate 2 hri awal..
abah igtkn bday aku 5 may tu yg dia beli awal..
thankss abah..sedap kek!!

to all of you yg wish my birthday,thank you taww
aku sgt berterima kasih
doa kalian amat berharga...terima kasih!!

what happen on my 20th birthday??

No comments:

Post a Comment