Monday 7 May 2012

Especially For You

a special thanks to all of you
for all the wishes
thanks for cheer up my day

yesterday was my birthday atau lebih tepat pada 7 may
bukan nak minta korg wish but just nak story mory
aku menanti saat 7 may nie..yelaa setahun sekali kn
just nak share bertapa happy dan bersyukur nye on my bday..

terima kasih dan syukur kepada Allah 
coz masih diberikan peluang untuk hidup sehingga aku sudah mcecah usia belia
coz Allah masih memberikan kehidupan yg selesa dan rezeki yg melimpah ruah
coz masih diberikan peluang kepada aku utk mgabdikan diri kepadaNya
coz masih diberi kesempatan utk mndapatkan lagi kasih syg mak abah n adik2 aku
coz masih berpeluang bertemu dgn member2 yg selalu bersama aku
itu semua atas kehendak Nya kn

semalam tepat jam 12 mlm berduyun2 org wish..dan smpai tak taw sapa org yg first
ada yg hantar msg kat phone,mnconteng arang kat dinding FB ,even ade yg mention kat twitter
end up aku ckp dalam hati,'hurm semua adalah org pertama,aku syg dorg'..
serius aku SAYANG korg semua..
aku tak penah menyesal bkawan dgn korg
tak kira la korg pendiam,pembecok,kaki gosip,kuat sentap,perajin,pemalas,kaki hentam or ape ponn
korg tetap kawan dihati aku..yess
bak kata org persahabatan tu sangat kuat berbanding sebuah perhubungan


(this is from twitter..thanks for all the wishes)

(thanks to you too)
twitter je aku dpt kongsi..kalo fb tu x mampu aku nak prinscreen satu2..
yelah terima kasih la fb sebab publickn bday aku..hahaha..
tu semua keje fb la yg market2 kn..hahaha

post kali nie just nak share pasal wishes korg je..
thanks again to all of u for the wishes..
nanti bday korg pon aku akn wish
hurmm..ntikn entri yg akan aku post lg ok...
stay tune..huhuhu

ready to calaqisya @uitm puncak alam







No comments:

Post a Comment